מדיניות ביטול עסקה והחזרה


  1. ניתן לבטל עסקה ואף לשנותה עד למועד ליקוט ההזמנה מבלי שזה יגרור חיוב נוסף. 
  2. מרגע שההזמנה עוברת לחברת השליחויות ביטול עסקה יהיה כרוך ב5% ממחיר העסקה ובתוספת של עלות הובלת המוצר חזרה למחסני החברה. החזרת המוצר/ים מתאפשרת במידה ואריזתם המקורית לא נפתחה וזאת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר.
  3. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה אלא רק את הערכה כולה באריזתה המקורית כאשר היא לא נפתחה. קרי הקופסאות משלוח צריכה להיות סגורה ולא להיפתח, לכן אם קיים ספק להחזקת המוצר אין לפתוח את קופסת המשלוח. מרגע פתיחתה אין אפשרות החזרה. 
  4. הזיכוי יתבצע לאחר החזרת המוצר/ים בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום החזרתו אלינו
  5. ביטול עסקה על ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק) יתאפשר תוך 4 חודשים מהמועד הנ"ל ובלבד שההתקשרות כללה הודעה בכתב במייל/ באינסטגרם/ ווטסאפ. 
  6. לא ניתן להחזיר/ להחליף פריטים מקטגוריית הטיפוח כמו: שמפו, מרכך, מסכה, סרום. אלא אם המוצרים חוזרים חזרה למחסני החברה כשהם סגורים באריזתם המקורית בלבד, ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש. 
  7. ביטול עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של yra ייעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 ("החוק"). בהתאם לסעיף 6 (הגבלות זכות הביטול) בתקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה: לא ניתן להחזיר תוספי מזון ומוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. כפי שמפורט בלשון החוק: https://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

 

דרכי התקשרות עם החברה והודעת הביטול על ידי הלקוח:

ניתן לפנות אלינו: 

  • במייל בכתובת cs@yra-makeover.com
  • בהודעת ווטסאפ למספר 052-654-9255
  • בהודעת ישירה בעמוד האינסטגרם yra.makeover
  • בעמוד צור קשר באתר https://bit.ly/3kxsodT 

נוסח הודעת ביטול העסקה:

בהודעת הביטול על הלקוח לציין שם מלא ומספר הזמנה. 

החזרת מוצר/ים תתאפשר באופן הבא:

באמצעות שליחות שתואמה על ידינו: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר/ים מכתובת לבחירתכם. השליח יאסוף את המוצרים ויחזיר אותם אלינו עד 7 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השילוח היא 50 ש"ח, ללא קשר לדמי ביטול.