yael renne asafyael renne asaf

יעל רנה-אסף
מייסדת yrà

אני יעל, אמא ל-4 ילדים, לונדונית, בת של שף ומייסדת yrà.

אחרי שנים של ניסיונות כושלים לאורח חיים בריא, בהם לא מצאתי אף שיטה שהתחברתי אליה, יצאתי למסע לעשות לגוף שלי מייקאובר. מייקאובר לתזונה, מייקאובר לשיער ומייקאובר לגוף שלי.

עשיתי רשימה של כל הבעיות שהייתי רוצה לפתור. יצאתי וגייסתי את הצוות המקצועי ביותר (בארץ ובחו"ל), שכולל נטורופתים, תזונאית קלינית מוסמכת מטעם משרד הבריאות, אגרונום, יועצי תזונה ושף (ברור שיהיה כאן שף) בנוסף יצאתי להשתלמויות וללימודים בארץ ובחו"ל.

כך נולדה לה שיטת המייקאובר התזונתי של yrà
השיטה כוללת שלושה שלבים, ולכל שלב כתבתי ספר שמכיל טיפים, הסברים, תפריטים ומתכונים לאותה מטרה. יחד עם הצוות המקצועי והמדהים של yra הרכבנו לכל בעיה הרכב צמחים ייחודי, שיכול לסייע לתהליך הפתרון שלה.

nutritional makeover

מה זו בכלל הערכה הזו?

yra books

ספרי המייקאובר

yra

books

makeover books

הספרים המפורסמים של yrà הם השילוב המדויק למייקאובר המושלם. הספרים כוללים מתכונים טעימים, לצד טיפים והנחיות קלות ליישום השיטה כחלק מהיום יום שלך.

מתכונים קלים לעסוקים מצד אחד, ומצד שני טעימים ומיוחדים ברמה שקשה לתאר במילים. תשכחו משיטות דיאטה עם פריכיות אורז וקוטג ותגלו עולם קולינרי שלם שקשה מאד שלא להתאהב בו.

הספר כולל

מתכונים מפורטים ופשוטים להכנה, עד 10 מרכיבים ועד 10 דקות הכנה לכל מתכון. כל אחד יכול. נקודה. טבלת תכנון שבועית, טבלת מדידת היקפים שבועית, רשימת קניות, פרוטוקול בוסטים ועוד'.

yra naturopathic boosts

הבוסטים הנטורופתיים

yra

boosts

yra naturopathic boosts

הבוסטים הנטורופתיים של שיטת yrà שמטרתם לסייע לכן להצליח בתהליך בדרך לאורח חיים נכון ומאוזן.

המוצרים מורכבים מצמחי פרימיום, אינם משלשלים, ופותחו ע״י יעל רנה-אסף יחד עם צוות מומחים הכולל נטורופתיים מקצועיים, יועצי תזונה, אגרונום ושף. כל המוצרים מיוצרים בישראל תחת תו תקן ובמפעל מאושר על-ידי משרד הבריאות.

הבוסטים מתאימים לשילוב עם תפריט לאורח חיים בריא ופעילות גופנית, אנו לא מנכסים סגולות רפואיות למוצרים ומדגישים שהמוצרים לבד לא עושים שום פעולת קסם ולבטח לא גורמים בפני עצמם לירידה במשקל.

מוצריה של חברת יארה אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי.

שלב 1

המחדד | התחלה

step

1

step 1

שלב המחדד הוא השלב הראשון בתהליך המייקאובר שלך.

שלב זה כולל ניקוי הגוף, הנפש ומעבר לתזונה מדויקת ושלמה יותר. שחרור פיזי, רגשי ומנטלי מחסמי עבר והתחלה של מערכת יחסים חדשה עם אוכל. בשלב המחדד נדייק את המודעות שלנו ברכיבי מזון, ונבין מה הוא מזון whole food לעומת מזון מתועש ומעובד.

השלב אורך 21 ימים בהם נעבור גמילה ממזונות מעובדים ומתועשים, גמילה מסוכר מעובד ומחלב מן החי במטרה לנקות את הגוף ולתת לו בוסט לקראת המעבר לאורח החיים החדש.

נשמע קשה? ממש לא, אפילו כיף וממכר. הגוף ירגיש במהרה את השפעות הגמילה מאוכל מתועש ומעובד ומעבר ל whole food.

שלב 2

טארגט | הגעה ליעד

step

2

step 2

בשלב הטארגט אנו נגיע למטרה וליעד שלנו: השלמת המייקאובר הנטורופתי. 

נלמד לשלב את שיטת התזונה של yrà בחיי היומיום בסיוע הבוסטים הנטורופתיים להגעה אל היעד.
לאחר שמנגוגני הרעב והשובע ״אותחלו״ מחדש בשלב המחדד, תוכלו כעת ליהנות משיגרת אוכל שאתם שולטים בה ולא להפך. בשלב הטארגט נלמד לאכול נכון ומדויק בחיי היומיום, באירועים, מסעדות מסיבות וחופשות.
החיים לא מפסיקים, המייקאובר מתאים את עצמו לחיים שלכם ולא ההיפך.
נשלב מזונות חדשים, תזונת מיקס&מאצ׳ של יעל המאפשרת גיוון נוסף באכילה ומתכונים חדשים. הגיוון מאפשר להתמיד בתהליך ולא להישבר באמצע.

שלב 3

וולנס | שמירה על התוצאות

step

3

step 3

בשלב זה נלמד את הבסיס לחיים החדשים שלכם אחרי המייקאובר הנטורופתי.
למעשה, אחרי שעברנו את המייקאובר בשלבים 1+2 והגענו אל היעד שלנו, הגיע הזמן להפסיק עם תופעת היו-יו המרגיזה, כאשר כל שינוי מחזיק מעמד זמן קצרצר ואחריו הכל עולה חזרה, באמצעות שיטת 90:10 של yrà אשר תתן לכם מתכונים ייחודים וכלים לשמירה בשגרה אשר מהווה בסיס להצלחה והתמדה.
בשלב זה, 90% מהזמן הולכים על פי ספר שלב 3 - שלב הוולנס, כאשר התפריטים עשירים, המתכונים מגוונים וטעימים וקיימות אפשרויות רבות ומהנות.

ו- 10% מהזמן אנחנו יוצאים מגבולות המותר/אסור/בריא/שלם/מתועש/מעובד ומאפשרים לעצמנו ליהנות מכל העולמות, גם אם מדובר במאכלים שהוגדרו מחוץ לאזורי החיוג שלנו.שיטה זו תאפשר לכם להגיע לאורח חיים נכון, מתוך אמונה כי החיים מלאים בפיתויים - וגישה "אוסרת" או פנאטית סופה להיות לא יעילה.

Before & After

לפני ואחרי
1/
before&after
2/
before&after hair

כמו את שיטת המייקאובר התזונתי, כך כל המוצרים והקולקציות ב- yra הם סיפור אישי שלי שאני יוצרת עבור צרכים ואתגרים שאני נתקלת בהם.

וכך בהמשך פיתחתי והרחבתי את yra לתחומים נוספים של תזונה, שיער, אבקות סופר פודס, מיצוק גוף אורגני, גוף ונפש, הנותנים מענה הוליסטי.

בצוות אנשי מקצוע בכירים, הכולל דיאטנית קלינית ראשית, ראש תחום נטורופתיה (מרצה ומלמד), הרבליסטית קלינית מומחית בפורמולות ושף מקורדון בלו בלונדון. צוות שנאסף מכל העולם -  מהטובים ביותר שיש.  

המוצרים של yrà  מיוצרים בישראל תחת הקפדה על חומרי גלם פרימיום ועל פי תקן מחמיר של משרד הבריאות, עם תרכובות צמחי פרימיום ומוצרי ביוטרישן אורגניים. 

חשוב לי מאוד להדגיש: אני משתפת אתכם כאן בניסיון האישי שלי, שנובע ממסע ארוך שעשיתי עם עצמי שתוצאותיו עבורי היו מדהימות. אני לא קוסמת ואין לי יכולת להבטיח לכם תוצאות, אולם אני מאמינה באמונה שלמה שאם תתמידו בתהליכים ותשנו את אורח חייכם עם כל המאמץ הנובע מכך איכות החיים שלכם תשתפר, בדומה למה שקרה לי.  

3 principles
for a nutritional makeover

3 עקרונות למייקאובר תזונתי

  • גישה חדשה
    וייחודית לתזונה

    פשוט להכנה, טבעי וטעים,whole foods.
    ללא מאכלים מתועשים ומעובדים

  • גישה חדשה 
    וייחודית לתזונה

    פיתוח ישראלי, הרכבים ייחודיים של צמחי פרימיום,
    שבשילוב תזונה נכונה ומדויקת מסייעים
    לפתרון ולמיקסום המייקאובר לגוף.

  • גישה חדשה לוולנאס

    מערכת יחסים מדויקת וטובה עם תזונה
    וקולינריה, גישה נכונה מלאה באהבה לגוף
    שלנו בפרט ולעצמנו בכלל.

למה דווקא yrà?

כולנו מוצפות בהמון מידע דרך הרשתות החברתיות, הטלוויזיה, חברים שממליצים, וכולם מומחים לבריאות טובה ול- Well Being.
ובכל זאת, כדי להתחיל לבצע כל שינוי, לשנות את ההרגלים הקבועים שלנו, דרושה מהפכה.
צריך לתכנן אותה, צריך להתכונן אליה, ואחר כך להתחיל ביישום התוכנית.

למה אני מספרת לך את כל זה?? ברור לי שאת יודעת בעצמך. שכבר יש לך ניסיון. ויכול להיות שאפילו ניסית בעבר איזו שיטת תזונה כזו או אחרת והתאכזבת. אז בואי נבין:
התוכנית של yrà שמה לה למטרה ללוות אותך לשינוי באורח החיים לבריאות טובה, תוך מתן הסברים ומידע בנוגע למוצרים שמומלצים יותר מאחרים וליווי אישי לכל אחת ואחת מכן. 

במהלך התוכנית תקבלי ליווי של מנטוריות התזונה שלנו בתמיכה מקוונת, והן ידאגו לתת מענה לכל שאלה.

ממה שהלקוחות מספרים לנו אנו מבינים שאנחנו עושים משהו נכון. לקוחות רבים סיפרו לנו על שיפור משמעותי בהרגשה, שינוי חיובי במדדים הבריאותיים ולעיתים גם בצמצום בהיקפי הגוף וירידה במשקל.

להיות חלק מקהילה

לעבור שינוי זה אף פעם לא קל. כשאנחנו מרגישות שאנחנו לא לבד, זה עוזר מאוד לביצוע התהליך ולהצלחתו. זו הסיבה שהעמדנו לרשותך כמה כלים של ליווי ותמיכה (מבלי שאפילו תצטרכי לצאת מהבית), בהם תוכלי לקבל מענה שוטף לשאלות ותמיכה בכלים ידידותיים אונליין בתהליך. 

דרכי מתן השירות ואמצעי ההתקשרות 

המענה והליווי שלנו מתקיימים אונליין, והם אישיים ואנושיים.
צוות היועצים של התוכנית כולל:
דיאטנית קלינית ראשית של שיטת YRA, מוסמכת משרד הבריאות, המפקחת על התוכניות והליווי.
נטורופת ראשי
הרבליסטית
צוות מנטוריות מצטיינות מסלול המייקאובר התזונתי בעלות ניסיון רב שילוו אותך בתהליך באופן אישי ואנושי אונליין.

המענה שלנו ניתן בין השעות 19:00-10:00, חשוב לציין שגם אם המענה אינו מיידי, תמיד יהיה מענה אישי עם מלוא תשומת הלב. 

הליווי והתמיכה נעשים בכמה מישורים:

מענה שוטף בווטסאפ על שאלות בנוגע לשיטה ולתוכנית, מעקב שבועי על התקדמות ומוטיבציה.

מעקב אישי על-ידי מנטורית: אחת לשבוע אנחנו מתעדכנות במשקל שלך, בהרגשה שלך בתוכנית ובהתקדמות שלך.

התאמת תפריט למסעדות: אם את מתכננת ללכת למסעדה, את יכולה לשלוח לנו מראש את התפריט, כדי שנוכל להמליץ מה נכון לך להזמין בהתאם לשלב שבו את נמצאת.

קבוצת פייסבוק: כשאת מצטרפת לתוכנית, את למעשה מצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו, שבה חברים יועצת התזונה וכל משתתפי התוכנית. אנחנו מעלים בקבוצה הסגורה סיפורי מוטיבציה, מתכונים חדשים, דגשים ועדכונים שיעזרו לך לעבור את התהליך בקלות.