חזרה לשגרה

חזרה לשגרה

איזה כיף לחזור לשגרה, אחרי החגים ולפני הקיץ, זה בדיוק הזמן לאזן את עצמנו ולקבל בוסט מוטיבציה לתהליך. כן זה בהחלט היה מאתגר! תקופת החגים מתאפיינת בחופשות ארוכות ובארוחות גדולות שגורמות לנו לצאת משגרה אבל זה הזמן לקצת פרופורציה אם נסתכל על כל חודש אפריל, נראה שהימים הבעייתיים הם ערבי החג וימי החג עצמם, מה שמסתכם ב־3־4 ארוחות גדולות במשך חודש שלם ואולי כמה חריגות קטנות במהלך החופשה
זה בהחלט לא מצב נורא
חשוב לזכור שמייקאובר תזונתי לא קורה ביום אחד, בדיוק כפי שלא נשמין ביום אחד זה תהליך שיש בו עליות ומורדות. אחרי יום של "חרבו דרבו"- חשוב לחזור לאכול רגיל ולזכור שעליות וירידות הן חלק מהמייקאובר ואין צורך להגיב בסטרס על כל חריגה מהתפריט

שאלנו אתכן מה הקשיים שלכן בחזרה לשגרה לתזונה מאוזנת ובריאה ויחד עם הצוות המקצועי גיבשנו המלצות: 
1. שגרה עמוסה ואין לי זמן לכלום- נכון. זה לא קל כשאנחנו רצות כל היום מדבר לדבר. ילדים, עבודה,סידורים ובסוף אין לנו זמן לעצמנו. בשיטת yra אנחנו שמות דגש על למצוא את הדרך לשלב את אורח החיים הבריא והמאוזן ביומיום שלנו לצד כל העיסוקים. כולנו סופר ביזי, ולכן בספרים שלנו תמצאו את כל ההתאמות עבורכן ותמיד ניתן להיעזר במטוריות. הצמדו לשגרת הבוסטים שלוקחת 2 דק בבוקר ומסייעת לכן להתמיד לאורך התהליך. הכינו אוכל מראש היעזרו במתוכנים שבספרים הם קלים וטעימים ולוקחים לא יותר מ5 דקות הכנה ככה שכל אחת יכולה למצוא את הזמן להכין לעצמה ארוחות לכל השבוע. 
2. איך תפסיקי לנשנש מהצלחות של הילדים?
הבעיה עם נשונש מהצלחת של הילדים היא שמדובר באכילה לא ממש בריאה, באכילה לא מתוכננת ולא מודעת וכך בקלות ניתן לעלות במשקל וחבל. אז מה עושים?
* חשוב לשנות את התפיסה לגבי זמן הארוחה, ולהבין שלא מדובר רק בזמן שאנחנו מגישות אוכל לילדים, אלא גם בזמן שאנחנו מבלות יחד עם הילדים ונהנות. ניתן לתכנן בזמן זה ארוחה משותפת ולדאוג שיהיה לנו ארוחה מוכנה מראש או חטיף בריא ופשוט לשבת יחד עם הילדים וליהנות מזמן יחדיו. 
* תיעזרו בבוסטים הנטורופתיים של yra, בחליטות, בבוסטר גזוז ובטיפות שוגר-רש שמיועדים לסייע לכן בדיוק במצבים האלו שהחשקים לנשנושים ולשטויות עולים.
3. איך בכלל מתחילים? - אחרי חופשה ארוכה והרבה חרבו דרבו קשה לעשות קאט ולחזור לשגרה שלנו. אז איך מתחילים? קודם כל מחליטים שמתחילים, פותחים את הספרים, נעזרים במתכונים ובטבלאות אכילה כדי לעשות סדר, ככה הרבה יותר קל. נזכרים למה בכלל החלטנו שאנחנו רוצות לעשות את המייקאובר ומתחברים לתחושה הזאת מחדש, הרצון לאזן ולחדד את הגוף שלנו ולהנות מכל היתרונות שהשינוי הזה מעניק לגוף ולנפש שלנו. וכמובן שנעזרים במנטוריות של yra ליעוץ ולבוסט למוטיבציה.


מתכון סמודי בול חזרה לשגרה מושלם
רכיבים:
1 בננה קפואה

1/2 כוס אוכמניות קפואות

1 תמר קפוא

1/2 כוס חלב שקדים

חופן גבעולי קייל
1 כפית אבקת גרין לאטה/ אבקת סאפורט של yra 

כוס קרח


טופינגז:

כפית צ׳יה

כפית מייפל אורגני
חופן אוכמניות

1 כפית קוקו ניבס

1/2 כפית חמאת בוטנים

½ כפית שבבי קוקוס 


הוראות הכנה:

  1. מכניסים לבלנדר את כל מרכיבי הסמודי וטוחנים עד לקבלת מרקם חלק וקרמי. 
  2. מעבירים את הסמודי לקערה ומשטחים יפה עם גב של כף.
  3. מסדרים את הטופינגז, כל טופינג בשורה מעל נהנים מיד.



בנוסף תמצאו בספרים שלנו מגוון גדול של מתכונים מושלמים לחזרה לשגרה, הנה כמה שאנחנו מאוד אוהבים :

1) סמוד'י דיטוקס ירוק מושלם (עמ׳ 75 בשלב המחדד)

2) סמוד'י בננה תמרים (עמ׳ 75 בשלב המחדד)

3) סמוד'י הזהב של יעל (עמ 52 בשלב הטארגט)


אנחנו ממליצים להוסיף לסמודי את אחת האבקות שלנו למיקסום קליק לקולקציית האבקות: https://yra-makeover.com/collections/the-super-powders-edition


תמיד סביב חזרה לאיזון אנחנו נשאלים על המלצות לבוסטים ולתוכניות תזונה, למי שמתלבטת או פשוט מכורה להכל (כמונו😉) ריכזנו כאן כמה אפשרויות מושלמות:
1) ערכה חדשה, התחלה חדשה- להתחדש בערכה חדשה עם מתכונים משגעים. ההמלצה שלנו על המאסטר שאפרנר ואת הערכת דיטוקס בלום שיהיו לכן תגובות מדהימות עליהן. 
2) קומבו בלום, שילוב החלומות: 3 בוסטים חדשים לגמרי בyra שאתן הולכות להתאהב ושיהפכו די מהר לרשימת חובה - Speed it up tea , Boost polish , Shape and burn potion.
3) הנבחרת המנצחת: בוסטר גזוז, חליטת דיטוקס או פלאט תה, אבקת סופר-פוד (ה-support מעולה והיא all in one שלנו), כמוסות recharge me. 

 

בואו נדבר קצת על נושא המשקל, הרבה פעמים זו נקודה רגישה ולא רק שהיא רגישה אנחנו נותנות לה קצת יותר מדי מקום וחשיבות. בסוף מדובר על מכשיר שמראה מספר. נכון שהתרגלנו שזה קובע כמה אני רזה, כמה אני יפה, כמה אני מצליחה להיות בשליטה, כמה אני מצליחה בתהליך. אבל זה הזמן להגיד שממש ממש לא!

מה משפיע על המשקל שלנו?

המשקל שלנו מורכב ממסת שומן ומסת שריר. מרכיבים אלו משתנים בצורה הדרגתית כתוצאה משינוי הנעשה לאורך זמן של הרגלי אכילה ופעילות גופנית. עם זאת, יש גורמים רבים שעלולים לתעתע בנו ולגרום לנו לחשוב שעלינו או ירדנו במשקל. גורמים אלו יכולים להשתנות ברמה היומית אך למעשה אין להם כל השפעה על מסת השומן או השריר. 

אנחנו נתקלות בלא מעט מקרים שלקוחות נשקלים מדי יום. לפעמים אפילו כמה פעמים ביום, ובכל פעם מחסירים פעימה. האם המשקל עצמו מהווה מדד מהימן ובו כדאי לתלות את מטרת תהליך המייקאובר או שהוא גורם מטרפד?

אז איך תדעי אם המשקל מטרפד לך את התהליך ועושה ״יותר רע מטוב״?

אם את נשקלת ונותנת למספר שאת רואה להשפיע על המצב רוח שלך, לבאס לך את היום, להתאכזב מעצמך או מקצב הירידה. כנראה שבקרוב זה רק יוביל אותך למצב של חרבו דרבו. זה רק מוריד את המוטיבציה והורס לך את התהליך ואת ההנאה ממנו. 

זה הזמן לעשות ניקיון פסח יסודי ואחרון ופשוט להעיף אותו מהבית לפחות לשבועות הראשונים בתהליך. תני לגוף ולנפש שלך הזדמנות אמיתית. אם קשה להיפרד מהמשקל ל-21 ימים תבטיחי לעצמך שאת נשקלת אחת לשבוע, לא יותר מזה ולוקחת את מה שאת רואה בערבון מוגבל.

ריבוי "הדיאטות", ניסיון העבר, הלחץ החברתי - כל אלו מובילים בסופו של דבר אל המשקל כמדד המעיד על המראה החיצוני שלנו. המשקל הפך לאובססיה, כמה פעמים התפללת לפני שעלית על המשקל? משקל הוא אומדן אחד בלבד ממכלול אומדנים חשובים בתהליך המייקאובר.
תהליך נכון ומאוזן של התזונה בyra הוא תהליך של קבלה עצמית עם הרבה אהבה עצמית. זהו תהליך שמלמד אותך להיות קשובה לעצמך ולצרכייך ומשם גם מגיעות התוצאות.